Suport pentru betisoare parfumate



De fiecare dată când încerc să ies din zona de confort, am nevoie de un proiect mic și simplu, pe care să testez conceptele și să îmi antrenez reflexele. 

De când am terminat relieful Sthenias, nu m-am mai atins de dălțile de sculptură, așa încât aveam nevoie de un proiecțel care să îmi împrospăteze memoria mecanică. Așa se face că am început un suport pentru bețișoare parfumate. Este genul de obiect care nu necesită foarte mult material, poate fi util, dar nici nu e vreo tragedie dacă nu îl ai. Cu alte cuvinte, costul eșecului – dacă lucrurile mergeau prost – nu ar fi fost chiar așa de mare.

Foarte multe nu sunt de povestit. Lemnul este de Liriodendron tulipifera (tulipwood), iar decorația este de inspirație orientală. 










La sfârșit, am adăugat un strat de baiț și unul de ceară.




 
Fără să fie vreo culme a meșteșugului, mi se pare că a ieșit decent, iar treaba de a sprijini bețișoarele parfumate și de a prinde cenușa lăsată de acestea și-o face ireproșabil.


Comentarii