O cutie de linguri



În ultima vreme, am tot cumpărat linguri de lemn de la diferiți comercianți. Lingurile, ieftine și aproape de fiecare dată făcute prost și în grabă. M-am hotărât, totuși, să le folosesc pe post de blank-uri și să le modific eu însumi pentru a le face cu adevărat utile.

Cea mai importantă intervenție a fost în zona vârfului și marginilor bolului, acolo unde cei care fac lingurile comerciale lasă de obicei mult prea mult material.



Modificările pe care le-am făcut la mâner au fost pe de o parte ergonomice – rotunjind câteva muchii prea ascuțite – pe de altă parte estetice.


Și, pentru că se adunaseră deja prea multe linguri, a devenit important să fac și o cutie pentru ele.
Pentru a ajunge la forma octogonală, am tăiat muchia fiecărui segment la un unghi de 22,5o, cu ajutorul circularului de masă și al unui clinometru electronic. 

Decorațiile de pe cutie au inclus în mod obligatoriu multe găuri, pentru a ajuta la circulația aerului și uscarea mai ușoară a lingurilor și paletelor. În rest, am adăugat câteva crestături și incizii specifice artei țărănești. 








Comentarii