Lampa de hol in stil rustic



Lucrând câte puțin, atunci când am putut, am izbutit să termin și lustra pentru hol.

Pentru a se încadra în stilul mobilierului de acolo, am folosit și în cazul ei stilul rustic. Structura este din lemn de brad, acoperit cu mai multe straturi de ulei pigmentat de la Hornbach. Crestăturile sunt inspirate direct din arta populara. 

Pentru început, am vrut să văd dacă pereții pot fi făcuți din hârtie. Am scos la imprimantă patru foi decorate cu motive tradiționale cusute, dar hârtia pe care am folosit-o, adică hârtie obișnuită de imprimantă, nu are transparența necesară pentru un asemenea proiect.  În plus, felul cum era lipită de structură, cu bandă dublu adezivă, o făcea să pară stângace și neterminată.
 

Atunci m-am hotărât să fac un pas în plus, cumpărând de la Tiffany Art nu numai părțile electrice, ci și patru foi de sticlă, tăiate în așa fel încât să încapă în spațiile lăsate anume în structură. Am ales o sticlă de culoare crem, ușor texturată, care amintește oarecum de fibra lemnului.

 La final, lampa arată astfel:







Comentarii