Mobilier de baie



Mobila de baie nu mi s-a părut până acum un subiect foarte interesant, dar când nevoia te împinge de la spate, trebuie să te ocupi și de așa ceva.

Cum lucrurile ieftine de pe piață (vorbim aici de măști de lavoar sub 300 RON) arată destul de urât și nici nu corespund întocmai nevoilor noastre, mi-am luat inima în dinți și am proiectat eu însumi mobilierul.


În primul rând, baza pentru lavoar trebuie să facă în așa fel încât să ascundă instalațiile mai puțin estetice și să includă un spațiu pentru depozitare. Pe de altă parte, trebuie să prevadă un spațiu deschis, pentru că acolo doarme cățelușa noastră, Masha. 

Imediat lângă lavoar se va afla – în curând, sper – o mașină de spălat, așa încât am dorit să o includ și pe ea în ansamblu, prelungind blatul de la un capăt la celălalt al peretelui.

În sine, construcția este foarte simplă, așa încât nu voi insista asupra ei.



De notat, însă, două lucruri noi. În primul rând, am folosit pentru prima dată șine cu extensie completă și închidere cu amortizare. Destul de scumpe (42 RON perechea), voluminoase și nu foarte ușor de instalat. Nu sunt decis dacă să mai cumpăr și pentru alte proiecte. 

În al doilea rând, am finisat întregul ansamblu cu un email alb pe bază de acrilic. Emailul se usucă foarte repede, acoperirea este în general bună, dar scândura trebuie pregătită foarte bine: acolo unde nodurile au avut crăpături pe care am neglijat să le acopăr la timp, emailul nu a pătruns suficient de bine și se văd urme inestetice. Un alt lucru de care trebuie ținut cont este mirosul foarte greu și persistent: la mai bine de o săptămână de la aplicare, încă mai simt mirosul în cameră.





Costul total al materialelor s-a ridicat la 264 RON (excluzând de aici prețul lavoarului și al accesoriilor), iar timpul de lucru efectiv a fost cam de 16-20 de ore.

Comentarii